На відміну від 115-сильного Volkswagen Up! GTI, новачок оснащено 1-літровим бензиновим 3-циліндровим турбомотором на 90 к.с. Розгін хетчбека до першої сотні триває 9,9 секунд, що на секунду більше ніж топовий варіант с індексом GTI. Налаштування двигуна та 5-ступеневої механічної коробки перемикання передач забезпечують достатню кількість крутного моменту під час руху автомобіля.
Зі слів представників німецького концерну водії Volkswagen Up! майже не відчують турбоям та пов’язаних з цим явищем лаг. Свій двигун у Вольсбурзі вважають спортивним та пристосованим для щоденного використання. Найбільше вражають цифри середньої витрати пального та викидів СО2. В Європі новий Up! отримав наліпку зеленого кольору, тому при реєстрації автомобіля власник не буде платити дорожній податок. В реальному житті малюк витрачає біля 6 літрів пального на кожні 100 км пробігу.
Шасі Volkswagen Up! TSI в порівнянні з базовими моделями не зазнало жодних змін, тому керування машиною дуже легке та невимушене. Елементи управління ергономічні та зручні у користуванні. Поїздка на хетчбеку дарує задоволення та відчуття захищеності. Багажний відсік може вмістити лише пару пакетів із супермаркету, тому пріоритетним для Up! є міське середовище.
Інтер’єр Volkswagen Up! після рестайлінгу став набагато цікавішим і соліднішим. Матеріали обробки виглядають якісно, відчувається німецький підхід до справи.
В якості опції пропонується пакет під назвою «Beats», який відрізняється спеціальними наклейками та 300-ватною музичною акустичною системою з величезним сабвуфером у багажнику. За ексклюзивне обладнання доведеться доплатити близько 800 євро.
Базова ціна на Volkswagen Up! TSI починається з 14 тисяч євро. Таким чином потужне і збалансоване маля коштує стільки ж скільки просять за старшу модель під назвою VW Polo…